torsdag 14. mai 2009

Jeg savner meg

Jeg føler meg så uendelig gammel. Det er som om jeg har gått fra å være tenåringsdrittunge til gammel dame på et år. Hvor er den jeg engang var? Er jeg der langt, langt inne et sted? I såfall; har hun planer om å dukke frem i nærmeste framtid?! Jeg savner meg. Jeg vil ikke at denne klumpen av forfall og kaos skal være meg. Det er så lenge siden jeg virkelig kunne le. Le ordentlig. Det er så lenge siden jeg dro på stranda bare for å kjenne sand mellom tærne og lukte på havet. Det er så lenge siden jeg sang Singstar for full hals, hjemme alene. Det er slik man burde leve: i øyeblikket. Det er så lenge siden min største bekymring ikke var så stor at den utgjorde et monster av enorme proposjoner.

For en dum, dum dag det har vært i dag. For en dum, dum dag det var i går. For en dum dag det var i forgårs! Alle disse dumme dagene, når skal de slutte å være i flertall? Teite meg som lar det gå utover kjæresten. Stakkars lille, søte kjæresten min. Han fortjener virkelig ikke dette.

Forbanna russetid. Skjønner ikke ar jeg gadd til å begynne med. Jeg var vel i overkant ambisiøs i gjerningsøyeblikket. Russetida var så langt frem i tid, i høst. Innen den begynte ville jo alt være helt fint og flott. Av og til lever jeg svært så godt opp til øyefargen min.

- Christine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar, så er du en knuppelupp :)