torsdag 7. mai 2009

Første innlegg

Første innlegg i min nye blogg. Dette blir et typisk "Wuhu! Jeg har fått blogg og skriver om at jeg har fått det"-innlegg. Altså ikke et videre spennende innlegg.

WUHU, jeg har fått ny blogg! :D

I dag har vært en typisk semi-dårlig dag. Jeg har for mange av dem. Skole uten skulk (flink Christine *klappe på hodet*), trene og henge på kjæreste sin jobb. Henger for mye der. Stakkar gutten, han blir vel gal i hodet snart. Nå sitter jeg altså her da; pimper cola zero, har tyggis i håret, (aner ikke hvordan jeg alltid får det til) og leser sosialkunnskap (det vil si surfur på nettet, snakker med folk jeg egentlig ikke har noe å si til på msn, heftig kabalspilling og oppretter blogg, blant annet). En smule ironisk at tidligere skolenerd meg fant ut at det plutselig ikke var noen vits med noenting og ga faen. Hello dårlige karakterer i fag jeg tidligere brilijerte i.

Vurderer å døgne i morgen med et par venner. Får se hvordan humøret er når jeg våkner. Jeg kan våkne opp en dag og bare vite med en gang jeg slår øynene opp at denne dagen kommer til å bli en dårlig dag. Jeg begynner å bli en smule lei av disse dagene.

Russeknute:
§1 knute
Være våken 24 timer i strekk

Ja, jeg er russ forresten. Jeg er en stuegris russ. Nøff, nøff. Behovet for å feste vilt og hemningsløst forsvant med bakkekrasjing og "familiens sorte får"-stempel.

Over og ut.
- Christine.

3 kommentarer:

  1. Sv: ja, bilde nr 3 er kjempefint! snakk om å fange et øyeblikk!

    Så gøy med blogg :) lykke til, skal titte innom deg igjen!

    SvarSlett
  2. Takk for at du tittet innom meg og la igjen en liten hilsen :) Gratulerer med ny blogg!

    SvarSlett
  3. JA! absolutt bør du knalle til og gå bananas på den lille verandaen din: Man vet jo ikke om man har grønne fingre - før man har prøvd! Morro å prøve! og finner man ut at det blir for mye jobb....ja, så har det vært morro så lenge det varte:) Interessant å titte innom deg; kjenner at her har jeg lyst å lese mer...;)så tast i vei!
    Smil Torunn

    SvarSlett

Skriv en kommentar, så er du en knuppelupp :)